He told me I was perfect

Jag beundrar er verkligen! Tog en titt i statistiken och fick en chock, har haft en stora siffror på unika besökare än om jag nästan inte skrivit nått på länge. Himla kul måste jag säga :) fortsätt så. Huvva, känner mig inte alls nå pigg. Huvudet dunkar, är jätte trött och är helt matt i kroppen :/ har dock tagit en alvedon så de känns mycket bättre nu. Hoppas inte att jag åker på nån förkylning eller nått nu innan helgen, men nädå.. peppar peppar ta i trä får man säga, nog ska de här bli bra! Anyway, blev ändrade planer för kvällen. Blir att vara i arvidsträsk istället för granträsk. Men det spelar ju ingen roll, bara de blir av, hehe! Så alltså... tjejkväll tonight.



Lite suddig bild, men den får duga! Nu kommer Simon och Emmeli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0