HELGEN

Igår runt 11 på kvällen anlände jag i Älvsbyn, kändes sådär lagomt skönt! Även fast jag saknar allt folk från Vännäs.. kom till Emmeli & Nils lägga runt 10, åt lite "middag", sedan vidare ut för att utforska Vännäs, hehe. Träffa även sebbe, så var med han en timme eller två. Sen var det bara att gå in och sova eftersom att tävlingen startade dagen därpå. Gick sjukt bra med Malou, däremot så var Alice lite väl lat, mer behöver jag inte säga.. kvällen blev lite väl crazy, såg film i läggan, sen bar det vidare ut för att vara med nå folk! Sen igår var Malou fin som alltid, och första klassen med Alice gick det hyfsat. Men sen i den sista var hon hur duktig som helst, hon var verkligen suuuper fin! Sen var det bara att säga hejdå till alla, och det är nog det värsta.. de är så jävla jobbigt alltså! Väl hemma möttes jag upp av två fina människor, lovley!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0