NEW START!

Passade på att sova lite extra idag, nu när jag inte jobbar. Så nu är jag utvilad and.. fith for fight! Ikväll blir det en hemmakväll för min del skulle jag tro, brukar oftast inte vara något fel med dom heller. Måste även till byn och handla inför imorgon, ska nämligen på tjejkväll i Granträsk, yeah. och innan det kommer Simon och Emmeli på middag, det kommer bli great kan jag lova!

Har även bestämt mig för att ta tag i mitt liv rejält. Jag ska träna mer än jag nånsin gjort, och när skolan börjar om ska jag plugga som aldrig förr. Ska även ta tag i ridningen litegrann, vara mer noga, osv! Om jag sköter allt dehär, så kan jag lova att mitt liv kommer vara perfekt. Jag ser framemot förändringen!

Hitta denna otroligt gulliga bild, hehe. Lite tokiga sådär! Nu ska jag sätta musik i örona och sedan bege mig ut och springa, härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0