Whats hurts the most'

Har varit några jobbiga dagar nu på sistone, men nu är allt löst och bättre än nånsin! Har blivit en rejält dålig uppdatering på sistone och de kan jag beskylla det fina vädret på! Hehe. Nej men, jag har faktist inte haft lust att sitta inne vid datorn när det är så lite kvar av lovet. Åh nej, nu börja jag tänka på det också, bara en vecka kvar av lovet! ;o käns ju precis som att vi slutade skolan. Nåja, smällar man får ta.. kan ju va bra att plugga och få sig en framtid. Aja, nog om skolan. ..Vad fan ska man hitta på idag då? Kanske ska ta på mig dojjorna och fara ut å springa?! Jo så får det bli. Efter de tror jag att jag ska ta itu med mitt rum, ser ut som al qaida varit här inne, hehe!

 Nu ska jag käka frukost! Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0