6/12 - 11

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Erica
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå eller hej
Hur löd ditt senaste sms och från vem? Från Emmeli, "Nu är jag i Älvsbyn, syns vi imorgon?"
Ringer det mycket till dig? Ibland
Ringer du mycket? Inte värst
Vem ringde dig senast? Sebbe
Hur mycket pengar har du? aldrig tillräckligt.
Senaste kramen och när? Patrik, igår!
Antal timmar sömn inatt? alldeles för lite, typ 2.
Sov du ensam? Ja
Vem sov hos dig senast? Hm, min syrra.
Vem är dina närmsta vänner? Hilda och Anna!
Vem kan du säga allt till? Patrik 
Har du pokvän/flickvän? Ja
Isåfall hur länge har du haft det? Nån vecka
Vad ser du fram imot? Att fara utomlands 
Vem längtar du efter? Just nu måste jag säga Patrik!
Vem stör du dig på? oftast är det nog min padre.
Anser du dig själv snygg? Nä
Har du varit kär? Ja 
Är du kär nu? absolut.
Är du en bra partner? De hoppas jag.
Har någon varit otrogen mot dig? typ
Har du varit otrogen? Nej!
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad
Vad ska du göra efter det här? Burka upp med fika och hoppas på att Emmeli kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0