EVERYTING HAPPANES FOR À REASON

Helgen har vart underbar! Blev tävling igår, vann den klassen och det kändes mycket bra. Så på kvällen firade vi med gomiddag och massa annat roligt. Kvällen spenderade jag med Sanna, Frida och Vendela :) sen idag bestämde jag mig för att bara rida 1 meter. Både jag och Alice var trötta så det blev ingen omhoppningen för oss.. surt! och nu.., har jag precis lämnat Vindeln och det känns så jäkla hemskt. Att säga hejdå till både Vendela och Anna var nog bland det svåraste, tårarna rann som aldrig förr. Kommer sakna Vindel folket otroligt mycket! Hur som helst, om några dagar kommer min ipone. Såååå skönt!! Laddar upp bilderna från veckan/ helgen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0