JAG KAN INTE LEVA ELLER ÄLSKA UTAN DIG..

Första gången på åratal som jag kollar statestiken här på bloggen, och jag blev inte precis överlycklig heller.. fast det är ju inte så konstigt då jag inte uppdaterat speciellt mycket den sista tiden. Skärpning fröken erica! Nåväl, åkte aldrig till Vindeln igår då mamma blev sjuk och fick åka in till sunderbyn. Får se om jag gör ett nytt försök och orkar ta mig dit kväll, eller så får det bli till helgen. Jaja, det löser sig alltid! Har hunnit rida pållarna och nu fixat mig lite, funderar på vad som ska hända idag.. har lite ärenden + att jag måste och hälsa på mamma. Hoppas på att senare idag ligga på stranden och chilla, det blir bra de :)

Har Jockes dator så finns inga bilder här eller så, har ju dock lovat er bilder sen sthlm åde. Så dom kommer inom kort :) Pussciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0