LEV VARJE DAG SOM OM DET VORE DEN SISTA

Idag har jag och en fin vän varit på byn och chillat, var ju nämligen knalledagen för er som inte visste. Fick med mig lite smink och ett par kängor hem, nöjd tjej. Kängorna kommer bli perfekt till hösten, och supersnygga var dom också! Ikväll så åker jag till Piteå och stannar där över natten, hade tänkt att gå på stan eftersom att dom har öppet till 12 inatt. Sen imorgon så blir det fest, ja ni hörde rätt. Kommer bli super bra! Dock så vet jag inte vad jag ska ha på mig än, om jag inte hittar något i stan så får jag leta i garderoben. Juste, var en tant som stannade mig och Ellen idag och frågade om hon fick ta ett kort till tidningen eller nått sånt, och var ju lixom tvungen att säga ja, hon var ju så söt ;)

Ska bli bättre på att blogga, i promise, typ.. Pussciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du kängorna ? =D<3 hoppas allt e bra och ps. i love you <3

2011-07-03 @ 00:11:24
URL: http://emmaoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart köpte du kängorna ? =D<3 hoppas allt e bra och ps. i love you <3

2011-07-03 @ 00:11:24
URL: http://emmaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0