LOVELY

Helgen har jag spenderat i teuger. Längesen en hel helg blev så lyckad! Söndag så stannade jag och mina kusiner kvar där, åkte emmes mäktiga epa, sen hände det inte mycket mer. Dagen därpå blev jag väckt runt 9 av att Emil startade traktorn.. så 10 minuter därefter stod jag på benen. Under dagen var vi och fiskade, surt att jag aldrig får nån fisk. Men det var ändå kul :) Liftade med Micke hem, red pållarna och sen väntade sängen. Fick även främmande imorse, så det var bara att vakna.. och när dom väl hade farit så bar det av till piteå. Blir att övernatta här, tror jag skulle träffa lite folk ikväll och imorgon blir det stan med ellen. Nu ska jag ta på mig springskorna och ge mig iväg, sen drar jag till en fin vän för att sola och bada :) Bilderna från helgen kommer inom kort, så håll utkik! Pussciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0