PUSS PÅ LIVET

Tidigt imorse begav jag mig till Öjebyn på djurkliniken med lilla bommis, skulle aldrig gjort det om det inte var för att dom bad mig så snällt. Hatar verkligen veteinärer/läkare och allt sånt. Det enda jag behövde göra var att hålla i han tills john blund kom. Slapp att kolla när dom skulle göra de andra, fick istället vänta 3 jävla timmar.. Jaja, bättre än att vara me! Kvällens planer är inte mindre än att äta gomiddag med massa fina människor, tror vi skulle grilla :) Men det finns ett problem.., ett stort! Vad fan ska jag ha för kläder?! Får kolla runt lite i stan om inte annat kolla vidare i garderoben.. :) Nåväl, imorgon blir det att vara med Elin. Sen på kvällen får jag se om det blir diggelo med Ellen, är inte riktigt klart än. Pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0