SÖNDAG

Nu sitter jag äntligen i bilen påväg till Vindeln! Har varit så där lagomt stressad idag, jag var på dåligt humör och det var massor som skulle packas och fixa. Och inte nog med det så lyckades jag tappa bort båda ridbyxorna.. tur jag har min fina vän Hilda som jag kunde låna av! Har även hinnit gratta flisan åså :) Har haft lite små ont i magen och ont i huvvet som aldrig förr, trodde att det skulle bli bättre men nu mår jag illa också! Hoppas, hoppas det går över innan kvällen kommer. Glömde skriva att igår åkte jag båt, och det var inte vilken båt som helst utan den gick fort, väääldigt fort! Gick 75 knop och det är alltså 140 km/h. Det var mäktigt!! När vi är framme blir det direkt att åka in till klubben och hoppträna :) kommer bli awesome att få träffa allt folk där, saknar dom såååå mycket! Skriver mer till dig sen, vi hörs kära du!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur blev et, köpte ni en hästbuss eller? :)

2011-07-25 @ 11:13:58
URL: http://malinbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0