ÄLSKAR DIG JOSSAN!

Fick just 53 nya sms + goooode många missade samtal, har kännt som om det varit väldigt lite sms på senaste tiden. Då slog tanken mig att telefonen är trasig, osvosv.. så måste inhandla en ny, blir bra då lönen kommer, då är även jag ägare av en iphone 4! Mer än hälften av smsen och samtalen var från grabbarna, har inte hört av dom på veckor och jag saknar dom otroligt! Så imorgon hade jag tänkt ägna lite tid åt dom :) Sen är det ju inte heller speciellt länge tilll min födelsedag, så då hade jag tänkt önska mig en dator och kamera! Så jag inte behöver låna av syster å dom.. så kan ävn meddela att det inte kommer komma in några bilder här förens jag fått iphonen i mina händer! Tråkigt, men det får du ta. Har även umgåtts med Jossan ikväll, satan vad jag har saknat den människan. Var typ månader sen jag såg hennes nylle.. hon är så jävla bra, puss på henne!

Måste även säga att livet äger så jävla mycket ♥. Förutom det som blev med Oskar, fattar inte hur vi kunde gå från världens vänner till världens fiender. Det går inte ihop, du stöttade mig i alla lägen och var mitt allt. Du ska veta att jag saknar dig, sjukt mycket.. ♥ Pussciao! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0