MIDSOMMAR

Under midsommar befann jag mig på en ö någonsatanns utanför Jokkmokk eller nått sånt. Kvällen var otroligt rolig och händelserik näste jag säga! Ångrar inte en sekund att jag for dit :) sen idag så vaknade jag av att grabbarna höll en död råtta pga för mitt face och sa, "godmorgon erica, här har du din frukost". Dock så avbröts dom av att jag skrek, så jävla taskiga dom är! Nåväl, sen under dagen så gick vi för att fiska, och denna gång var det även jag som höll i fiskespöet. Efter 1 timma hade pojkarna fått varsin fisk och lite till, medans jag inte fått ett enda napp.. sen efter 3 timmar då jag kände mig sådär lagomt less så fick jag min första fisk, då var jag stolt ;) Sen gick vi vidare till stugan, grillade lite och packa ihop det sista och sen var det dags för hemfärd.. skulle lätt kunnat stanna kvar, hade det så bra där! Visar bilder senare :) Pussciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0