14 JUNI

Har hunnit med mycket dom senaste dagarna, alldeles för mycket. I fredags så drog jag + pållarna till Vindeln för tävling. Gick åt helvete, mer än så behöver jag inte säga.. jävligt tur att jag bodde hos världens bästa familj, jag menar det! Träffade massa folk, badade, grillade och bara tog det lungt. Sen kom söndag, vilket som betydde hemresa. Har aldrig någonsin haft så svårt att säga hejdå till någon, jag grät som tusan. Fyfan vad jag saknar dom! Hur som helst, sen igår ringde klockan 06.30. Att stiga upp den tiden första dagen på sommarlovet var så jävla hemskt.. var iallafall i skogen några minuter efter det, och satte min första planta 06.56. Fattar inte varför jag gör det här, nu är andra dagen över och jag är redan förbannat helvetes jävla less. Åh... jaja, tycker att lite bilder kan få tala istället :)









Nu blir det att se film med syster! Pussciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0