I THINK OF YOU ALL THE TIME

Vaknade halv tio imorse av att väckaren ringde, kände mig inte alls kry.. men vem kan stå emot en hel dag på stan med sin bästa vän?! Inte då jag iallafall. Drog igenom platt tången i håret lite snabbt och sen på med lite lagomt mycket smink, på med nå kläder. Så var jag redo för avfärd! Väl i Piteå så mötte jag upp Ellen, gick runt och dampade loss lite lätt, osv. Hittade as mycket. Ett par skor, ett par jeansleggings, en kofta, två linnen, bikini, eyeliner, foundation, tror det var allt! Brukar ha väldigt svårt för att hitta mig något fint, men nu jäklar. Känns som om jag shoppat slut på allt, haha :)

Nu är det bara tre skol dagar kvar tills examen, TRE dagar! Knappt så ja kan tro det. Dock så gör vi ju inget alls dom tre dagarna, känns skönt :) Ska bli så jävla härligt med sommarlov, fyfan alltså! Och juste, på söndag kommer min snygga syster och hennes pojkvän hem, konstigt nog så längtar jag.. :)









Det var nog allt för denna gång, vi hörs kära du! Pussciao.


Kommentarer
Postat av: ElleenJohansson :)<3

Aww, så söt du e gumman! Älskar dig mest <3

2011-06-03 @ 23:08:56
URL: http://elleenjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0