AB NIAN

Vaknade halv 6 imorse av att solen lyste in genom fönstret, så jäkla härligt =) Var både pigg och på bra humör, så jag bestämde mig för att kliva upp. Fixade mig och sen begav jag mig till skolan, där hände det inget speciellt, gick radioaktiv och hade 2 andra lektioner efter det. När jag väl slutade så var min huvvudvärk enorm och jag var på mindre bra humör.. satte mig i elevfiket och spelade shack (stavning) med lite folk. Sen kom Rasmus dit och höll mig sällskap :) och lalalala. Nu är det mesta packat inför imorgon, känns sköönt! Ikväll blir det att umgås med Hilduuur, fyfan så länge det var sen vi träffades. Så det ska bli grymt kul ♥. Nu blir det att fara till Ab Nian för att inhandla det sista :)

Nytt schabrak, jag bara älskar det!




Pussciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0