FINA VÄNNER

Till er som inte har läst min facebook så har vi skaffat ännu ett djur, nämligen en kaninunge. Nog är dom ju söta så länge dom är små, men när dom blir stora då?! Då blir det ju bara jobbigt och irriterande typ. Jaja, inte mitt jobb iaf! Efter skolan så åkte jag och pratade med nå folk, hade ju lovat Viktor att jag skulle hålla han sällskap i bussen. Så vid halv tre nån gång så promenerade jag mot bussen, pratade med Ellen lite grann, också lämna hon mig helt ensam där.. tur jag har Rasmus som kommer och håller mig sällskap :) Dock inte alltid bra.. pratade iaf lite med han och Emil tills dom skulle vidare mot bussen, då kom Viktor och vi hade en sjukt nice pratstund tillsammans. Skönt att få prata ut med den grabben :)

Nu ska jag fixa mig och sen vidare mot byn där det är kvällsöppet, tror även att nån skulle låna min ponny för barnridning. Hoppas bara att det är mycket folk :) Pussciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0