I DO EVERYTHING FOR YOU

Dagen har varit sjukt jävla seg, och jag har varit sadface sen jag vaknade. Tro det eller ej men det handlar faktiskt inte om mig denna gång, utan det är andra, hur dom mår och har det. Har inte gråtit för att jag själv mår dåligt, utan jag har gråtit för dig. Du betyder så otroligt mycket för mig, och jag tänker kämpa för dig oavsett. Jag älskar dig bästavän! Hur som helst, kvällen har jag tillbringat i Stockfors typ. Med massa vänner och annat roligt folk :) Lovely.

Bjuder på lite bilder från kvällen! OBS, är INTE seriös på vissa bilder..









Pussciao.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sista bilden var jätte fin på dig Erica!

2011-05-31 @ 13:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0