TRÄNING

Dagen har gått ovanligt snabbt, och jag har varit på sjukt bra humör! Konstigt nog. På svenskan så hade vi typ sammarbets övningar, och det var hur kul som helst! Både jag, Hanna och Ellen var på damp humör och självklart så tänkte ingen av oss för.. vi blev ju typ utstirrade av massa nior?! ;o Jaja, så kan det gå. Sen fick vi typ äta glass på träslöjden, osv. Sen ikväll så for jag till ärf för att träna, gick oväntat bra. Min ponny hoppade som aldrig förr och jag var för en gång skull inte så speciellt arg på mig själv. Så det var bra :) Hoppade en bana som låg på typ 100 - 110 cm, sen trippeln höjde vi upp till 120 cm. Jag bara älskar min ponny!



På lördag befinner jag mig i Jokkmokk, lovely! Pussciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0