I CAN'T LIVE WITHOUT YOU

Vilket drag det blev i Älvsbyn alltså, eller? Nej, måste säga att det inte alls var mycket folk och det var inte heller speciellt kul där. Om inte ellen var där med mig så hade jag absolut inte stannat, mycket trevligare hemma isåfall! Nu till något annat.. känner att jag är i panik just nu, har inte packat något inför tävlingen och jag har inte speciellt mycket tid imorgon heller, så ja. Lär ju bli som vanligt, jag glömmer det mesta och måste betala massa för att köpa nytt. Typiskt mig! Imorgon slutar jag redan halv 12, men ska stanna på skolan tills 3. För att prata med Oskar om massa viktiga saker, för det behöver vi båda!

Bjuder även på 3 bilder på mig & Alice! Pussciao.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0