ÄLSKAR MINA PONNYSAR!

Godmorgon! Eller goddag kanske jag ska säga. Idag tog jag en lång och skön sovmorgon, man måste ju passa på när de är sista dagen innan skolan. Dock kommer det bli jobbigt att stiga upp imorgon :/ blä! Men tro det eller ej så längtar jag faktist lite, inte nu till skolan just. Men att få träffa alla :) Också att få komma in i en vardags rutin igen.. det behövs! Idag så vet jag inte vad som händer, ska till stallet och skritta pållarna lite och sen får vi se vad som händer.

Bilderna från tävlingen kommer sen! Här har ni iallafall en :)




Jag saknar den där känslan att kunna vara sig själv, vara nöjd och inte känna press på något.
Känna sig älskad oavsett och veta att man är den enda!
Pussciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0