Här har ni det!

Har fått en massa frågor på sistone (fortsätt så), dom flesta handlar om vem min bästavän är, så tänkte skriva ner några rader.

Man ska stå en person så otroligt nära för att man ska kunna kalla varann för "bästa vänner". Jag umgås med massa fina flickor varje dag, men så fort jag hör ordet bästavän så tänker jag direkt på Hilda Öhman. Just nu har vi inte speciellt bra kontakt, men för mig kommer hon alltid att vara min bästavän. Förut var vi med varandra varje dag, vi gjorde allt tillsammans och jag kunde vara med själv när jag var med henne. Men idag så är vi inte alls lika tajta, allt förändrades när hästarna blev mer "allvarligt" för oss båda, vi hittade nya vänner, and so on. Tiden räckte helt enkelt inte till.. men det spelar ingen roll, för mig kommer du alltid vara min bästavän och jag tänker aldrig någonsin släppa taget om dig, kommer alltid finnas vid din sida och älska dig för den du är. Du betyder sjukt mycket för mig ska du veta! ♥ (funkade inte att ladda upp bilderna, ni får dom senare).

Kommentarer
Postat av: hilda

du betyder sjukt mycket för mig också erica, det vet du! måste verkligen hitta på något nån dag.. miss u <3 pusspuss

2011-11-18 @ 12:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0