Dream about you, it is true.

När jag vaknade imorse var det första jag gjorde att titta ut genom fönstret, såg bara vitt och var helt säker på att det var snö. Men hur fan kunde jag ens tro det?! Såklart var det bara frost, åh, helvete. Nu är det November, ja snart julafton, och det finns fortfarande ingen snö. Det är verkligen inte ok.. Hur som helst, kvällen igår spenderades hos Jossan, såg film och pratade ut om livet. Välbehövligt! Sen idag vaknade jag tidigt för att hinna göra bort stallet innan kvällen, känns skönt att det är gjort. Men mindre skönt att det är minus grader ute, kan säga att det inte var speciellt lockande att rida alla hästarna när jag visste hur jäkla kallt det var ute och hur mycket jag skulle frysa..

Har ingen aning om hur kvällen kommer se ut, hade så mycket planer men tyvärr så kan man inte vara på olika ställen samtidigt.. Nåväl, det löser sig nog. Får helt enkelt se vars kvällen tar mig!!



Visar en bild på min snygga ponny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0