You will always be a part of my life.

Bloggar för en gångs skull från en datorn istället för mobilen, var ungefär 47859603 år sen sist. Jamen, då vet ni! Idag är det måndag vilket som betydde skola för min del, nej usch, varför nämde jag ens ordet? Hur som helst, fick tillbaka mitt svenska prov som jag varit så nervös för. Kan säga att jag inte hade några som helst förväntningar, var helt säker på att det skulle bli F, vilket betyder fail.. men ändå fick jag ett B, vilket motsvarar "VG". Stolt chey alltså! Idag har jag varit rätt så nere, så är inte på bra humör alls. Vilket innebär en slapp kväll för fröken lundberg, ändå skönt :)



Jag & min finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0