När du behöver mig, kommer jag redan vara där.

Sitter just nu i bilen påväg hem från lulestad, så tänkte uppdatera dig lite snabbt. Dagen har varit rätt tung, har långdag och dom absolut tyngsta ämnena på en fredag, det är fan inte ok.. fattar inte hur lärarna tänker egentligen?! dom verkar tro att vi är så jävla smarta att vi kan stå ut och samtidigt få in nå vett i skallen. Men nej, vi är inte så jävla smarta! Jaja, nog om det. Efter att jag slutat så drog jag till ab nian för att inhandla ett par ridbyxor. och måste erkänna att dom var helvetes snygga! gaaaah. Sen vidare till luleå för att äta trerätters, och ikväll blir det att basta och sen mysa framför tvn. Hääärliga fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0