Once upon a time

Den senaste tiden hart världen vänts upp och ner. Dom närmsta vännerna känner jag knappt, ena sekunden pratar dom skit om en och den andra sekunden berättar dom hur mycket jag betyder för dom, ibland känns det som om dom är med mig för att dom inte har någon annan att vända sig till. Jag vet helt enkelt inte vars jag har dom.. men det finns en som jag alltid vet vars jag har, då menar jag dig Anna. Du ställer upp för mig när som helst, jag kan alltid vända mig till dig! Jag kan vara mig själv när du är i närheten, du tar mig för den jag är och inte för den jag låtsas vara. Jag vill att du ska veta hur glad jag är över att ha dig i mitt liv, hur jäkla mycket du betyder för mig! ♥





Jag älskar dig bästavän!


Kommentarer
Postat av: Ananaaa

NAWWWWWWW, gumman. Du är bäst och min bästa vän <333333

2011-10-18 @ 19:21:28
URL: http://annabergluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0