I will never forget what we had.

Sent igår bestämde jag och Jossan oss för att gå upp för kanis och sen stanna och grilla där. Så vid åtta började våran resa uppför berget, hade våra kära telefoner till lyse, så det gick ju självklart bäst. Men sen var problemet att vi endast hade tändstickor, varken jag eller Jossan hade några som helst kundskaper om "hur man gör upp eld", knappt så vi hört ordet, hähä. Gick runt och letade kvistar, barr, i stort sett allt vi såg. La det i den lilla eldstaden, tände på, men jävlat inget hände.. när vi gett upp fick bådas telefoner slut ström, vi hade bara pytte lite godis, en liten korvring och ketchup flaska kvar. En sak jag lärde mig, far aldrig någonsin dit utan nån som har vett i skallen. Vi är sämst.

Idag då? Har jag sovit 15 underbara timmar, varit med nå folk, och ridit pållarna. Så ikväll hade jag och lillasyster tänkt kolla lite film och äta nå gott :)



Finaste vän ♥


Kommentarer
Postat av: emmy

vem saknar du så mycke?

2011-10-01 @ 22:22:08
Postat av: Anonym

vem saknar du så mycke?

2011-10-01 @ 22:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0