TUNGT, RIGHT NOW!

Efter 3 veckors uppehåll här på bloggen är jag tillbaks! Har varit rätt tungt under dom här veckorna, därmed ingen som helst lust till att skriva. Så vad har hänt under dom senaste veckorna då? Har hänt alldeles för mycket, tiden bara springer iväg, känns som om jag knappt hinner tänka. Har varit rätt mycket med skolan och träningen!
Ikväll då? Har inga speciella planer för kvällen, ska slå på en film och förhoppningsvis somna. De senaste veckorna har jag legat vaken i flera timmar i sträck, och ibland inte somnat förän på morgonen. och de säger ju sig själv, får man inte sova så funkar ju inget!

-

Nu när det börjar bli minus grader så har jag tagit fram vinterjackan, även dunjackan. Har varit så jäkla kallt, hatar vekligen kylan. okej om det är snö, men när det bara är höst så är det fan inte ok. åh, orkar inte, vill ha vinter NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0