It was a mistake, everything was a mistake.

Har vart sämst på att skriva till dig den senaste tiden, det måste jag erkänna. Har dock inte hänt något speciellt, livet rullar på lixåm. Idag är det onsdag vilket betyder träning, för mig. Funderar på att rida Alice, även om jag inte skulle hoppa henne innan Lena kommer upp. Jaja, får bli ett undantag idag! Nu ska jag dega i soffan och sen är det stallet som gäller. Har inga bilder på den här datorn, men har massa bilder som jag ska visa er så fort jag får tid och ork.


Hoppas att vi kommer hitta tillbak till varandra en vacker dag! Jag älskar dig. Din Erica.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken ålder är killen?

2011-10-06 @ 15:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0