About me

15 sanningar om mig.

1. Jag har bestämt mig för att ta tag i både träningen, skolan och ridningen.
2. Jag tycker verkligen synd om personer i min ålder som super sig så fulla att dom inte kan stå och tar bilder med bara fokus på brösten.
3. Jag är högljudd, pratglad och spontan. Men också kramsjuk.
4. Jag har inte ätit min favorit glass på ca. 8 månader eftersom den bara får ätas med en viss person.
5. Jag försöker alltid att vara glad och trevlig även om jag inte är det. För ingen gillar en bitterfitta.
6. Jag föredrar att umgås med killar. Dom är inte lika komplicerade.
7. Jag älskar verkligen god mat.
8. Jag sitter och skriver detta i väntan på att min syster ska komma och servera hennes nybakade muffins.
9. Jag älskar att lära. Men ändå tycker jag att skolan känns riktigt tung.
10. Jag är trött nästan jämt. Jag älskar att sova, eller bara ligga o slöa i sängen.
11. Jag älskar kärleken. Finns inget finare.
12. När jag är lessen går jag alltid till mina hästar. Det är den bästa trösten.
13. Jag älskar att festa.
14. Jag har världens finaste vänner.
15. Jag har 18 st. djur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0