HAPPY

Idag fyllde jag som sagt år, så har vart full rulle hela kvällen! Dessvärre så har jag varit lite smått sjuk, kämpade mig till skolan med släpande ben efter. Gick bra dom två första lektionerna, men sen hände det nå och helt plötsligt mådde jag piss. Kunde knappt prata för att jag var så hes, halsen brände, huvvet värkte, osv.. INTE OK! Är inte säker på om jag orkar ta mig till skolan imorgon, känns lite onödigt och kämpa mig igenom en till dag. Men det lär visa sig imorgon :) Har även vart på klubben och hoppat alice, eller ska jag verkligen kalla det hoppa? NEJ. Var nämligen bestämt att jag skulle hoppa för den nya ridläraren ikväll, men jag kan verkligen inte kalla det hoppa. Jaja, det blir nog bra!

Nu ska jag käka massa piller och sen sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0