JAG ÄLSKAR DIG

Nog blev jag liggandes här hemma idag också.. tävling imorgon och jag är sjuk, toppen! eller så inte. Tagit massa piller är nog det enda jag gjort idag, nu jävlar ska jag bli frisk. Helgen är planerad, och jag täker trotsa min förkylning och fara även fast jag är sjuk, yeees. På fredag tävlar jag bara Malou, också tar jag och ett gäng tjejor med oss husvagnen och sover över där. Lördag är kvalet till dm, så då rider jag både Malou & Alice, sen blir det grillning på kvällen med allt folk och ännu en natt sover vi i husvagnen. På söndag är det final och då rider jag förhoppningsvis båda hästarna i finalen, kommer satsa allt!! Med andra ord så kommer helgen bli grym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0