Kärleken till dig är enorm..

Igår åkte jag och syster till Arvidsjaur för att tävla, var en ganska liten tävling så tog bara med mig Alice. Gick inte så jätte bra, men är ändå nöjd! Sen på kvällen åt vi middag med Emmeli och Nils som förövrigt sov här. Hade lite smått panik också, ville så gärna och tävla i Vuollerim men hade ingen skjuts, och eftersom att Nils var så tvärsöver så skulle dom åka på morgonen dagen därpå. Så slog tanken att jag kunde höra med farmor, och nog var hon snäll och ställde upp :) Så jag och Nils promenerade ner till stallet och packade alla saker, bar upp dom till hästbussen och städade ut den lite smått. Var dock sådär lagomt rädd när det var Nils som höll i lyset, är jävligt mörkrädd och nog fan skrämde han mig en hel del.. Nåväl, idag var jag ju som sagt i Vuollerim och tävlade Malou. Vann båda klasserna, helt underbar ponny alltså!! Har även fått rätt mycket problem med mina nerver på senaste tiden, men idag höll dom sig borta, då vet ni de.

Har ju glömt att berätta att vi köpte en hästbuss för nån vecka sen, och i frdags kom den! Superfin.



Nu ska jag bege mig till stallet för ett dressyr pass, sen är det sängen som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0