Please, dont leave me.

Dagen har vart riktigt dryg om jag får säga det själv. Lektionerna, rasterna, lärarna, ja i princip allt var drygt! Det enda "som inte var drygt", var att jag, Anna och Ellen drog till okey och käkade (igen?!?!!). Var ändå super gott, men nu jävlar ska jag träna, INTE äta. Ja, vad mer ska jag tala om för er? Justee, imorgon ska jag och göra gelénaglar hos Åsa Brännmark. Ska bli kul att för en gång skull få gå runt i snygga naglar! Något som jag har tänkt på är att när man har snygga naglar så kännar man sig så jävla mycket snyggare, ja, så är det faktiskt.

Bjuder på en bild från idag!


Kommentarer
Postat av: b

snygging!

2011-09-28 @ 15:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0