You don't no what it feels like loosing everything!

Har ont i halsen som aldrig förr, har svårt att svälja och prata vill jag helst inte göra.. och mitt huvvud dunkar tusen gånger om. Huvva, inte alls kul. Dock så känns det som att febern håller på att lämna min kropp, och det är jag glad över! Nåja, har som sagt sovmorgon imorn men ska ändå upp före fan.. har massa saker som ska hinna fixas innan dess. Kom just och tänka på vintern, vem längtar inte efter den? Finns ingen mysigare tid än vintern. Tända ljus, snön, julafton, nyår, och all värme man bara ger till varandra :) åhhhh. Nä nu ska fröken sluta, är ju ett tag kvar.

Du kommer alltid vara min trygghet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0