Real love last forever

Medans regnet öste ner och jag var som mest utråkad slog tanken mig att kolla igenom gammla minnen + musik, och tänka tillbaks till allt som varit, både bra och dåligt. För er som inte vet så har jag alltid varit rädd att göra detta, att sitta i ensamhet och tänka tillbaks i tiden. Såklart började tårarna rinna nerför kinderna, det var så satans underbart samtidigt som det var svårt, väldigt svårt. Hur som haver, kommer garanterat göra om detta!

Ja då vet ni ännu något oviktigt. Dagen på skolan var hyfsat lugn, hade NO prov, var dock muntligt så det var rätt simpelt! Sen idag har jag även träffat en gammal vän, pratade ut rätt mycket, grät och levde livet lixåm. Blir som att tiden stannar och världen kretsar endast om mig och han, kanske har sina anledningar.. tror iallafall att det börjar falla på plats nu, tror han börjar fatta nånting i sin lilla skalle, hoppaaaaas då de! Jag är så jävla glad att vi kan prata igen, och beete oss som normlt folk. Nu fattas det bara att vi blir sådära jävligt tajta igen, som vi var en gång i tiden.. då jag även var som lyckligast!!

Nej, nu ska jag sluta skriva sånt här. Har precis lockat löshåret, har näligen skolfoto imorgon.. fyfan! Måste ut och kolla pållarna nu, gjorde näligen världens krasch igår med pållen min. Alice landade på nacken/huvvet och jag låg under, jävligt nära att jag fick en hov i ansiktet också. Dom på läktaren blev nog chockade, satan vad obehagligt det var! Så har ont utav helvet när jag andas, tror jag måste kolla upp det så det inte är något allvarligt..



Min fina, fina älskling! ♥


Kommentarer
Postat av: Annaberglund! ;)

älskar dig finis! <3

2011-09-27 @ 20:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0