SÅ LÄNGE DET FINNS HOPP ETT HOPP FINNS DET EN FRAMTID

Nu är det tredje gången jag lyckas radera inläggen jag skrivit, duktigt. Hur som haver, har ju som sagt inte blivit speciellt många inlägg den senaste tiden.. har varit rätt mycket nu när skolan dragit igång, +att vi har 6 hästar just nu som ska motioneras varje dag. Ska försöka slänga in åtminstone 1 inlägg varje dag, om inte annat fler. Nåväl, denna helg har jag spenderat tillsammans med mina girls! I fredags gick vi upp på hunderget, grillade och tog det lungt. Sen i lördags åt vi middag här i Nystrand och allt sånt, och igår (söndag) tog vi det bara lungt. Det var alltså rätt mysigt, helgen toppar nog dom flesta!

Förresten, nu är det bara 2 dagar tills jag fyller år!! Helt magiskt. Planerna lyder såhär: onsdag kommer det massa folk hit, sen torsdag blir det att grilla med mina otroligt fina vänner! Det innebär alltså att jag kommer ha fullt upp resten av veckan, eftersom att det är tävling fredag-söndag, dm här i Älvsbyn alltså. Kommer bli underbart!

Här får ni ett smakprov från helgen.


Jag & Ellen.


















Kanske också ska tala om att min alldeles nya iphone igår gick till himlen, missade fickan och han föll direkt i backen, min älskade.. så har alltså ingen telefon för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0