Jag tror på mig själv så jag vet att det går.

Igår slutade jag redan vid 1, så då bestämde jag och mamma oss för att försöka ta oss in till stan, vilket vi också gjorde. Fick med mig hem ett par jeans, ett par skor, en tröja, en bh och lite smink. Välbehövliga saker enligt mig själv, hehe! På kvällen var jag helt slut så blev soffhäng resten av kvällen, skön onsdag med andra ord. och idag har jag och lillasyster planerat att åka in med hästarna till stallet för att hoppträna. Har dock inga planer för kvällen, tror jag ska ringa Anna och höra med henne. Ja, så får det bli :)

Nu ska jag försöka ta mig ut i det fina vädret, lägga mig i solstolen och försöka få lite färg. Love life!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0