I'm in love.

Igår kom Samuel förbi här en sväng, såg film och myste på tills han skulle vidare till Luleå. Märkte också hur mörkt det faktiskt är ute på kvällarna nu, tycker det är så himla mysigt! Var livrädd för att någon skulle komma så låste alla dörrar, tände lysena och satte mig i soffan med hundarna, haha.. samme kom iallafall hit igen så fort han kom hem, somnade såhääääääär snabbt!! Idag har jag hunnit rida hästarna, mockat och sen har vi städat i sadelkammaren resten av dagen. Kommer bli så fint när allt är klart. Imorgon ska jag på kurs/jobb från 9-3, så skönt att äntligen komma in i vardagarna och få lite rutin! Nu ska jag mysa med mina vovvar och sen pömsa, puss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0