Love my life

Hatar blogg.se, det suger verkligen. Varje gång jag bloggar måste jag logga ut och sen in igen för att inlägget ska publiceras. Det förra inlägget skulle kommit upp i fredags, men det kom upp idag.. så irriterande. Hut som helst, har hänt mycket dom senaste dagarna. I söndags var det tävling i Vännäs, jag och Alice vann och det kändes super!! Sen åkte vi vidare mot ånäset, packade upp alla saker och somnade ganska fort. Måndag och tisdag har jag fått rida massa olika hästar, jag är helt kär i en av hästarna. Det är så otroligt lärorikt att vara här, får lära mig massor med nya saker samtidigt som vi har superkul. Har även hunnit träffa mina saknade vänner härifrån, samt tagit igen all tid med min älskade Vendela. Idag har vi städat både huset och sadelkammaren, sen har jag även hunnit hoppat Alice. Allt känns så himla bra!! Saknar dock folket från byn, både vänner och familj. och för att inte glömma Samuel:) Hoppas på att helgen i Umeå går snabbt, tur det är tävling från fredag till söndag! Tror det var allt jag hade att säga. Vi hörs och ses, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0