Love you more then words can say

Imorse vakna jag av illamående, huvudvärk, frossa och halsbränna. Verkar som om jag aldrig ska bli frisk.. tog mig iallafall upp ur sängen och pappa pickade upp mig strax därefter! Så nu sitter jag i bussen på väg mot piteå, där ska jag på kurs och efter de är det stan och nolia som gäller. Igår hoppade jag för Robban, första gången jag hoppar henne sen en månad tillbaka och sista gången innan tävlingen. Hoppade en bana på 115 och hon skötte sig alldeles utmärkt. Känns bra inför tävlingen och jag är så taggad!! Känns mindre bra att jag far på lördag och är borta tills nästa söndag, kommer sakna pärlan och alla mina vänner.. jaja, det ska nog gå bra:) nu ska jag fortsätta dunka musik och allt vad jag gör, puss lovers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0