Lycklig men tung.

Vaknade av att min älskade ringde, hade aldrig ens orkat ta mig upp ur sängen annars. Tog mig iallafall till skolan, hade fyra lektioner och sen åkte jag vidare till Piteå. Hade samtal och efter det gick jag på stan en sväng:) Ett linne, två kortärmade tröjor, tjocktröja, vantar, skal och två par örhängen hittade jag och är faktiskt riktigt nöjd. Åt på nodo och var hemma vid sju. Sen dess har jag pluggat och hur mycket jag än försöker så verkar jag inte lärt mig något, egentligen inte så konstigt när tankarna tar över all the time.. tror ändå lite fastnade, så jag tar nya tag imorgon istället:) Imorgon är tanken att jag ska hinna fika med Amanda, möta upp Julia, klippa gräset och vara med min bästa. och sen måste jag hinna plugga!! Jag borde hinna, men vi får se:) I helgen åker jag till Lyxele, helgen efter det fyller jag år på fredagen. Sen lördag kommer massa folk hit och på söndag hade jag tänkt hinna åka till Piteå och tävla. Plus att jag försöker ta igen all tid med mina vänner eftersom att jag knappt hunnit träffa dom under sommaren, eller nu överdriver jag, men ja, ni fattar. Jaja, det blir bra:) Älskar att ha fullt upp, men blir mycket nu när det är så mycket annat i luften.. tankarna tar lixom över. Nu ska jag plugga intensivt i 30 min till, sen ska jag krypa under täcket och pömsa, kyss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0