WORK

Hej hopp! Hann förbi stan igår och inhandlade mig ett par nya jeans, en super snygg keps och ett tublinne. Nöjd är jag!! Sen gick jag och Cajsa till nolia och gick runt där några timmar. Sen vid åtta snål åkte vi med mamma och pappa hem till byn:) idag har jag varit på kurs i Luleå och ikväll har jag packat och gjort allt klart inför helgen och veckan. Brukar alltid packa precis innan vi ska fara, men nu får jag absolut inte glömma något!! Imorgon jobbar jag bara till tolv, sen måste jag skynda mig hem. Rida hästarna, mocka, lasta grejorna, duscha och fixa mig för att sedan dra vidare till byn. Ska umgås med mina tjejer en sista gång innan jag far, sen är det ju bara ett måste att åka karusellerna som som äntligen satt upp. Ska också hinna vara med Samuel ett tag eftersom att jag inte kommer träffa han förens om en vecka... åh vad jag kommer sakna pärlan och alla mina vänner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0