Friday

Imorse sov jag till elva, vilket som egentligen inte var tänkt.. tur jag har världens bästa pappa som kom hem och väckte mig när jag inte svara i telefonen. Hästarna fick alltså komma ut ganska sent idag, så ikväll har dom fått varit ute mån timma längre. Red hästarna och fixade i stallet, sen for vi mot Luleå:) fixade några julklappar och köpte lite smink från Make Up Store till mig själv. Sen åt vi middag och efter det for vi hem. Sprang även in och pussa godnatt till lilla Tila!!

Imorgon ska jag till byn och köpa dom två sista julklapparna, hade också tänkt hinna julhandla och sen på kvällen ska jag till syster och Jocke på julfika. Mys. Nu ska jag slå på en rulle, puss från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0