Update

I söndags fick jag veta att jag skulle jobba hela denna vecka, så har inte kommit hem förens halv 7 på kvällarna. Har varit kaos i butiken dom två senaste dagarna, alla kartonger från Globen skulle packas upp. Herregud så mycket saker!! Idag har vi fått någorlunda ordning, skönt. Jobbade även fredag, lördag så är slitnast på jorden, typ. Ikväll ska jag åka till ÄRF för hoppträning. Linda var sjuk både förra onsdagen och igår, så kände att vi behövde hoppa lite idag. Var iallafall år sen sist jag tränade på stallet så det ska bli kul:) imorgon är jag ledig, så då följer jag Anna och Moa till pitestad, de sista julklapparna ska inhandlas. Skönt att ha det gjort. Nu ska jag ut till stallet, tjop tjop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0