Jag har älskat varenda liten sekund av livet jag har fått leva med dig.

Tiden går men du och jag kommer aldrig förändras. Stanna alltid hos mig, jag behöver dig. Du är lukten före regn, blodet i mina ådror och luften i mina lungor. Du ringer mig på kvällen och berättar allt nytt skvaller, du håller mitt huvud när jag kräks, jag håller ditt huvud när du gråter. Vi pratar om vänner, om rekord och om livet. Vi talar om döden och vi dansar i vardagsrummet, dansar på trottoaren, dansar på biografen och dansar på festivaler, dansar dansar.

Jag har aldrig älskat någon annan i mitt liv så som jag älskar dig. Jag har älskat varenda liten sekund av livet jag har fått leva med dig. Du kommer föralltid vara den som jag älskar mest, du är mitt allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0