Baby, let me love you long time.

Vilken dag alltså, jag är på sånt bra humör och att vi hade sovmorgon och endast tre lektioner gjorde inte saken sämre. Idag har jag tänkt att plugga, skönt att få bort det mesta innan lovet. Måste också träna hästarna extra hårt ikväll, eftersom att det är Anna Spencer träning både fredag och lördag. Då får jag äntligen träffa Vendela, var nästan två månader sen jag såg henne sist, som jag saknar henne!! Sen på lördag är det tänkt att ett gäng tjejor ska sova i Björnberg hos Jossan, sen på söndag ska vi ut med skotrarna. Ser ut som om det kommer bli ännu en perfekt helg, kan inte annat än älska livet right now :)



Ibalnad saknar jag mitt blonda hår, men det är så jäkla skönt att vara brunett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0