Jag orkar inte längre, jag vill ta mig härifrån. Vill sväva som fågeln, fri bland moln.

Har verkligen blivit sämst på att blogga nu för tiden, men dom senaste dagarna har jag varken velat eller orkat. Vet inte hur mitt liv ser ut just nu och de känns som att jag balanserar på en boll! Försöker se nånting positivt men de blir tillslut bara negativt. Men jag kämpar vidare, så vi får väl se. Hade tänkt ta mig ut i kylan för en lång prommis, men kändes alldeles för kallt, så det får vänta! Funderar på att fixa mig lite snabbt och sen bege mig till byn och hitta på något? Ja, så får det bli.

Riktigt tråkigt att vissa inte förstår att man inte vill dem någonting.
Man låter dem vara, men får ändå skit för de förflutna?!
Ett förflutet har alla och de är inget jag kan göra något åt.
Jag har min egen kärlek, mina egna vänner, och mitt eget liv nu, och vill inte er ett skit.



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0