Världen stannar utan dig..

Har inte alls haft någon blogglust, är så mycket annat i luften just nu. Som jag tidigare sa så har jag förlorat den människan jag älskar mest av allt, känns riktigt tungt.. but lifes goes on, antar jag. Har haft en underbar tid och jag har lovat mig själv att titta tillbak på de ljusa stunderna och glömma det som varit tråkigt! Patrik är världens bästa kille, men tyvärr blev de såhär ändå.

Nä, har lovat att inte gråta så nu övergår vi till något annat innan det sker.. fast det finns inte så mycket annat att tänka på. Ikväll funderar jag på att vara på byn, behöver få tankarna på annat!


Kommentarer
Postat av: Malin :)

Erica du ska veta att förr eller senare kommer du hitta någon som är dubbelt så bra som honom. ett förhållande som ni verkligen kämpar för och allting känns helt rätt. För varje person man har ett förhållande med säger man alltid att (du är den bästa finns ingen bättre). men sen när du skaffar dig en annan så kommer det bli som att det är bättre på något sätt. Titta hellre framåt fast du har ändå i baktanken när du blir deprimerad över något kolla på biler och tänk på den ljusa tiden precis som du skriver. För om du bara tittar och tänker på vad som är hemskt så blir det bara värre. Du ska veta att om du vill ha stöd eller hjälp med något kan du alltid vända dig till mig. finns här för dig <3

2012-01-14 @ 00:40:37
URL: http://jooohanzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0