Please love me, just love me forever, i pray for us.

Förlåt för den kassa uppdateringen, men jag har verkligen inte haft någon lust att skriva. Vet inte vad som har hänt med mig, är så himla tråkig nu för tiden! Men men, ska bättra mig så behåll lugnet. Har inte hänt så mycket dom senaste dagarna, mitt liv har varit som en bergodalbana och den mesta tiden har jag suttit inne och mått förjävligt. Men nu äntligen är allt löst (iallafall det mesta), och jag mår så mycket bättre, skööönt.

Imorgon har jag och Anna planerat att sova i nån stuga mitt ute i skogen, tyyyp. och före det ska jag rida ett dressyrpass på stallet, och sen hade vi tänkt gymma nån timma. I mina öron låter det hur bra som helst!



allt för mig. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0